Tuesday, February 16, 2010

AQILATUL HUSNA BT ABDUL JALIL

Dah lama tak update blog ni..
Em.. hari dah hari ke 17 ummi berpantang. Alhamdulillah baby pun dah ader nama : AQILATUL HUSNA BT ABDUL JALIL. Nama yang agak lambat di beri maklumlah macam-macam nama yang nak di letak dan akhirnya itulah nama yang sesuai pada pandangan ummi ngan abi. Kepalamu juga telah di cukur. alhamdulillah.. nak plan biler agaknya nak buat aqiqah bersama dengan abang Mu'az. Abang Mu'az sekarang nie pun memang menguji kesabaran ... maklumlah dah ader adik nie dia banyak meragam... kalu nagis payah nak pujuk.. sentiasa kena ikut cakap dia... Anyway itulah asam garam dah ader baby nie..


Tiap-tiap petang nak berkayuh basikal..oh..my hero luv u


Biler ditenung muka baby lama2 hilang raser sakit lepas bersalin tempoh hari.. tapi memang pengalaman takleh luper.. turun darah lepas bersalin macam air kencing yang tak dapat ditahan.. agak menakutkan... alhamdulillah syukur.. Allah masih panjangkan umurku untuk melihat perkembangan baby AQILATUL HUSNA... dan meneruskan amanahku yang masih banyak lagi yang tak tertunai.. Semoga kehidupan kita diberkati oleh Nya Maha Pencipta.

Terima kasih buat suamiku kerana sabar melayan kerenahku dan anak-anak... tapi badminton dan bola sentiasa menggamitmu...he..he..yer tak..?untuk kesihatan... Tak per.. yang penting kami tidak rasa terabai ....;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...